UEFA Eurooppa-liiga ja UEFA Konferenssiliiga
Edistämällä tietoista ruokailua ja aktiivisia elämäntapoja Lidlin jatkuva kumppanuus UEFA Eurooppa-liigan ja UEFA Konferenssiliigan kanssa ei ole vain maailmanluokan jalkapallon tukemista vaan myös pysyvien, elämää muuttavien hetkien luomista ihmisille, jalkapallofaneille ja perheille kaikkialla Euroopassa.
Lidl tukee faneja heidän matkallaan kaikin mahdollisin tavoin mainonnasta stadionilla tapahtuviin tempauksiin. Olipa kyse sitten terveellisen ja tuoreen ruoan tarjoamisesta helposti ja edullisesti tai fanien tuomisesta lähemmäs Euroopan suurimpia jalkapalloturnauksia, Lidl on rinnallasi.

Lidl Kids Team
Kokemus, joka on luotu UEFA Eurooppa-liigan ja UEFA Konferenssiliigan yhteistyön ansiosta. 6–10-vuoden ikäiset lapset saavat ainutlaatuisen kokemuksen, kun he pääsevät saattamaan pelaajat kentälle pelien alussa.

Lippuarvonnat
Lidl tarjoaa asiakkailleen ja työntekijöilleen unohtumattomia elämyksiä ottelupäivinä järjestämällä kilpailuja, joihin osallistumalla voi voittaa lippuja.

"Fresh Picks"
Fresh Picks -sisällössä näet otteluiden dynaamisimmat ja tuoreimmat hetket. Sisällöissä pääsevät loistamaan nuoret ja lahjakkaat pelaajat ja ne julkaistaan UEFA:n Eurooppa-liigan ja Konferenssiliigan sosiaalisen median kanavissa.
Ikimuistoinen kumppanuus
Viime vuonna Lidl toimi UEFA Eurooppa-liigan ja UEFA Konferenssiliigan 2024/25 virallisena kumppanina. Yhteistyön aikana arvottiin 4 685 lippua, jaettiin yli 7 500 Lidl Kids Team -paikkaa ja tarjottiin tuhansia annoksia tuoreita hedelmiä.