A. Lidl Plus -etuohjelman osallistumisehdot

Tammikuu 2021

1. Soveltamisala

Näitä osallistumisehtoja sovelletaan Lidl Plus -etuohjelmaan (jäljempänä ”Lidl Plus -etuohjelma” tai ”etuohjelma”). Kansainvälisen etuohjelman tarjoaja on Saksassa rekisteröity Lidl Stiftung & Co. KG (jäljempänä ”Lidl Stiftung”, ”me” tai ”meitä”) ja etuohjelman tuottamiseen osallistuvat Lidl Suomi Ky:n lisäksi myös tietyt muut Lidl-yritysryhmään kuuluvat maayhtiöt (yhdessä jäljempänä ”Lidl”). Etuohjelma on tarkoitettu kaikille Lidlin kuluttaja-asiakkaille (jäljempänä ”Lidl Plus -asiakas”, ”asiakas” tai ”sinä”), jotka haluavat saada Lidliltä heille räätälöityjä tietoja Lidlin eduista ja kampanjoista. Tarkoitus on, että edut ja kampanjat Lidl Plus -etuohjelmassa vastaavat kunkin henkilön mielenkiinnon kohteita parhaalla mahdollisella tavalla.

 

Lidl Suomi Ky:n Outlet-myymälät eivät tällä hetkellä kuulu Lidl Plus -etuohjelmaan. Outlet-myymälöissämme et voi käyttää Lidl Plus -etuohjelman kautta saatuja etuja tai tunnistautua kassalla Lidl Plus -asiakkaaksi. Lisätietoja Outlet-myymälöistämme löydät kotisivuiltamme.

2. Osallistumisedellytykset

Sinun täytyy olla vähintään 18-vuotias, jotta voit rekisteröityä etuohjemaan. Asiakkuus on henkilökohtainen ja etuohjelma on tarkoitettu ainoastaan yksityiskäyttöön. Etuohjelman käyttäminen kaupallisiin tarkoituksiin on siten kiellettyä.

3. Rekisteröityminen ja tili

Etuohjelman käyttämiseksi sinun on ensin luotava itsellesi Lidl Plus -tili (jäljempänä ”Lidl-tili”) Lidl Plus -sovelluksessa (jäljempänä ”Lidl Plus -sovellus” tai ”sovellus”). Lidl Plus -sovellus on saatavilla puhelimesi sovelluskaupasta eri mobiilialustoille. Etuohjelman käyttö on vapaaehtoista ja maksutonta, ja meillä on oikeus kieltää tilin luominen yksittäistapauksissa syytä ilmoittamatta (esim. havaituissa väärinkäytöstapauksissa).

 

Ilmoittamasi sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero eivät saa olla yhdistettyinä toiseen Lidl-tiliin. Myös toiselle ihmiselle kuuluvan sähköpostiosoitteen, matkapuhelinnumeron tai muiden yhteystietojen käyttäminen on kiellettyä. Myös mm. väliaikaisten sähköpostiosoitteiden käyttäminen on kiellettyä. Muistathan aina säilyttää käyttäjätietosi tietoturvallisesti. Ethän myöskään anna ulkopuolisille pääsyä omalle Lidl-tilillesi.

 

Olet vastuussa rekisteröitymisen yhteydessä antamiesi tietojen oikeellisuudesta ja kaikesta Lidl-tilisi kautta tapahtuvasta toiminnasta. Asiakas vastaa kolmannen osapuolen asiakkaan Lidl-tilin luvattomasta käytöstä, jos asiakas on vastuussa tästä tai ei ole estänyt tätä. Sinun on välittömästi ilmoitettava meille Lidl-tilisi luvattomasta käytöstä ja vaihtaa salasanasi, jos epäilet, että kolmas osapuoli käyttää Lidl-tiliäsi.
 

Voit rekisteröityä Lidl Plus -etuohjelmaan Lidl Plus -sovelluksella, joka on saatavilla sovelluskaupasta eri mobiilialustoille.

 

Rekisteröitymisen yhteydessä sinulle luodaan automaattisesti Lidl Plus -asiakasnumero.

4. Etuohjelman kohde

4.1    Kohdistetut tiedot


Etuohjelman tarkoituksena on lähettää tai näyttää sinulle Lidl Plus -sovelluksessa sinua kiinnostavia ja sinulle sopivia etuja ja myös räätälöidä kampanjoitamme mahdollisuuksien mukaan henkilökohtaisesti sinulle.

 

Lidl Plus -etuohjelman kautta saat monipuolista, sinulle räätälöityä palvelua. Etuohjelma sisältää muun muassa sinulle räätälöityjä etuja, osallistumismahdollisuuksia arvontoihin, erikoistarjouksia sekä muita kampanjoita. Tällä tavalla pyrimme selvittämään sinua kiinnostavia Lidlin tarjoamia tuotteita ja palveluita.

 

Mikäli pyydämme suostumuksesi alla kuvattuun tietojen käsittelyyn, käsittelemme kyseisiä tietoja Lidl Plus -etuohjelmaa varten vain, jos olet antanut tähän suostumuksesi. Koska Lidl Plus -etuohjelman tarkoituksena on tarjota sinulle sinua varten räätälöityjä etuja, jotka vastaavat mahdollisimman tarkasti sinun tarpeitasi ja toiveitasi, voit käyttää ainoastaan sovelluksen perustoimintoja, mikäli et anna suostumustasi sovelluksen/Lidl-tilisi käyttöä koskevien tietojen analysointiin. Tällöin voit tarkastella yleisiä tietoja tuotteistamme sovelluksen kautta, mutta et voi esim. hyödyntää alennuksia, etuja tai lunastaa kuponkeja.


4.2    Tietojen kerääminen ja tallentaminen


Lidl Plus -sovelluksen käytön kautta keräämme sinulta tässä kappaleessa ilmoitetut tiedot:


4.2.1    Rekisteröityminen Lidl Plus -etuohjelmaan

Rekisteröitymisen yhteydessä pyydämme sinulta seuraavia asiakastietoja: etunimi, sukunimi, syntymäaika, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero ja lempimyymälä. Voit halutessasi antaa lisäksi seuraavia tietoja: sukupuoli, kotiosoite (katu, talon numero, postinumero, kaupunki ja maa). Lempimyymälän määrittämisessä voidaan halutessasi käyttää mobiililaitteen sijaintipalvelut-toimintoa. 

 

4.2.2 Lidl-tilin tiedot


Jos olet vapaaehtoisesti antanut lisätietoja itsestäsi ja kiinnostuksen kohteistasi Lidl -tililläsi, keräämme nämä tiedot Lidl Plus -etuohjelmaa varten.
 


4.2.3    Myymälävierailut ja ostokset

Kun tunnistaudut myymäläkäynnilläsi kassalla, tallennamme tiedot myymälästä, ostamistasi tuotteista, tuotteiden määristä ja hinnoista, käyttämistäsi kupongeista, kuitin loppusummasta, maksutapahtuman ajankohdasta sekä käytetyn maksuvälineen tyypistä. Tallennamme ostoksesi Lidl-tiliisi, jotta voimme suorittaa kohdassa 4.1 mainitun tavoitteen, eli tarjota sinulle miel-tymyksiesi mukaan räätälöityjä etuja ja kampanjoita.

Voit itse tunnistautua kassalla joko digitaalisen Lidl Plus -kortin tai rekisteröitymisen yhteydessä antamasi matkapuhelinnumeron avulla.


4.2.4    Asiakaspalvelu
Kun otat yhteyttä Lidlin asiakaspalveluun, asiakaspalvelumme käsittelee antamiasi tietoja yhteydenottoasi koskevan asian käsittelemiseksi.


4.2.5    Lidl Plus -sovelluksen käyttö

Käyttäessäsi Lidl Plus -sovellusta keräämme tiedon myymälästä, jossa käyt ostoksilla. Lisäksi keräämme tiedot kaikista katsomistasi sovelluksen sisällöistä, kuten aktivoiduista kupongeista, ilmoitusasetuksistasi, käyttämistäsi toiminnallisuuksista ja kampanjaosallistumisista, katsomistasi tuotteista sekä valitsemastasi lempimyymälästä. Keräämme myös tietoja sovelluksesi käytöstä, kuten vierailemistasi osioista, vierailusi aikana katsomistasi sisällöistä sekä klikkausten ja sivuston vieritysten lukumäärästä. Lisäksi käsittelemme asiakasnumerosi, tietoja käyttämäsi laitteen käyttöjärjestelmän versiosta, laitetunnisteesta, järjestelmän kielestä ja valitsemastasi maasta sekä käyttämäsi sovelluksen versiosta.


4.2.6   Kirjautumistiedot


Kirjautumistietojasi kerätään ja käsitellään kirjautumisen suorittamista varten. Kirjautumistietosi tallennetaan Lidl Plus -sovellukseen salattuna uloskirjautumiseen saakka, jotta sinun ei tarvitse kirjautua sisään sovellukseen joka kerta sen avatessasi.


4.2.7    Uutiskirje / push-ilmoitukset / tekstiviestit


Keräämme lisäksi käyttötottumustietoja koskien uutiskirjeitä ja muita tietoja, jotka lähetämme sinulle push-ilmoituksena tai tekstiviestitse. Tallennamme nämä tiedot ja kohdistamme ne mahdollisuuksien mukaan henkilökohtaiseen tiliisi, sähköpostiosoitteeseesi tai asiakasnumeroosi. Tallennamme tiedot viestin avaamisen ajankohdasta, valitsemistasi linkeistä, klikkaamistasi alueista, valitsemistasi tuotteista sekä käytön ajasta, kestosta ja tiheydestä.

 

4.3    Tietojen analysointi

Keräämme kohdassa 4.2 kuvaillut tiedot tietokantaamme. Analysoimme tietoja, jotta voisimme lähettää ja näyttää sinulle räätälöityjä etuja ja kampanjoita, jotka vastaavat mielenkiinnon kohteitasi parhaalla mahdollisella tavalla. Analysoinnissa hyödynnetään matemaattistilastollisia menetelmiä, jotka perustuvat siihen, että  henkilötietojasi verrataan muiden asiakkaiden tietoihin. Muiden asiakkaiden kiinnostuksenkohteiden perusteella voimme päätellä, mistä muista tuotteista ja kampanjoista myös sinä saattaisit olla kiinnostunut. Käyttäessäsi sovellusta luomme käyttäjien segmentoituja profiileja tilastollisia analyyseja varten ja kohdistamme ne mahdollisuuksien mukaan asiakasprofiiliisi tietoihin. Lidl ei kuitenkaan kanna laillista vastuuta siitä, että tietojen käsittely tapahtuu aina kuvatulla tavalla ja että saat aina vain sinulle räätälöityjä etuja. Analyysiin ei oteta mukaan tietosuoja-asetuksen 9 artiklan 1 kohdan mukaisia arkaluonteisia tietoja.

 

4.4    Etujen lähettäminen
Riippuen siitä, missä maassa ja laajuudessa käytät Lidl Plus -etuohjelmaa, Lidl Stiftung siirtää tiettyjä tietojasi tietyille maayhtiöille, jotta sinulle voidaan lähettää vastaavia etuja. Luovutamme Lidl Plus -etuohjelmaan osallistuvien Lidl-yritysryhmään kuuluville maayhtiöille tietoja sinua kiinnostavista tuotteista, jotta kukin maayrityskin voi lähettää sinulle räätälöityjä etuja.

5. Yleiset käyttöehdot

Lidl Plus -etuohjelman ja -sovelluksen käyttämiseksi tarvitaan voimassa oleva puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

 

Lidl Plus -sovelluksen voit ladata sovelluskaupasta. Eri mobiililaitteille on erilaiset sovellusversiot. Joillekin laitteille ei teknisistä syistä voida tarjota sopivaa sovellusta. Jos asiakkaan laitteelle ei ole sopivaa sovellusversiota, asiakas ei voi käyttää Lidl Plus -sovellusta eikä näin osallistua Lidl Plus -etuohjelmaan. Lidl Stiftung pyrkii kuitenkin tarjoamaan sovelluksen mahdollisimman monelle erilaiselle mobiililaitteelle. Koska mobiililaitteiden markkinoiden tuotevalikoima muuttuu jatkuvasti, Lidl Stiftung ei voi tarjota listaa kaikista laitteista, joilla sovelluksen käyttö on mahdollista.

 

Sovelluksen asennus ja etuohjelman käyttö edellyttävät, että Lidl Plus -asiakkaan  puhelinliittymä sisältää tiedonsiirtoa. Tiedonsiirron määrä riippuu Lidl Plus -etuohjelman käytön tavasta ja laajuudesta. Tiedonsiirrosta aiheutuvat liittymäkustannukset maksaa asiakas. Kustannukset perustuvat asiakkaan ja hänen liittymän palveluntarjoajansa väliseen sopimukseen.

 

Liittymän avaamisesta ja käytöstä aiheutuvat kustannukset eivät ole osa Lidl Stiftungin tarjoamaa Lidl Plus -etuohjelmaa. Nämä kustannukset määräytyvät yksinomaan asiakkaan ja liittymän palveluntarjoajan välisen sopimuksen perusteella.

 

Lidl Plus -etuohjelman käyttö edellyttää lisäksi riittävää akkuvirtaa ja näytön kirkkautta QR-koodin skannaamiseksi kassalla.

 

Sinun tulee asentaa Lidlin tarjoamat päivitykset Lidl Plus -sovellukseen. Sinulle ilmoitetaan päivityksistä sovelluksen käytön yhteydessä. Lidl Plus -etuohjelman käyttäminen mobiililaitteilla, joiden suojaus on murrettu tai muutettu (esim. jailbreaking, rooting), on kiellettyä.
 

6. Sinun velvollisuutesi

Sinun täytyy:
•    antaa oikeat yhteystiedot rekisteröityessäsi ja pitää tietosi ajan tasalla;
•    pitää salasanasi salassa ja vaihtaa se väärinkäytöksen sattuessa tai jos epäilet väärinkäytöstä; ja
•    käyttää Lidl Plus -etuohjelmaa ja -sovellusta näiden ehtojen ja voimassa olevien lakien mukaisesti.
 

7. Vahingonkorvausvastuu

Lidl Stiftung ei vastaa järjestelmähäiriöistä tai Lidl Plus -etuohjelman, -sovelluksen tai kassan skannauslaitteiden toimintahäiriöistä, häiriöistä etujen tai kuponkien saatavuudessa, eikä niiden mahdollisista seurauksista. Lidl Stiftung ei myöskään vastaa tappioista tai vahingoista, jotka aiheutuvat Lidl Plus -etuohjelman keskeytyksestä, muutoksista, lakkautuksesta tai muista vastaavista tapahtumista. Lidl Stiftung ei missään olosuhteissa vastaa välillisistä vahingoista.

Yllä oleva vastuunrajoitus ei vaikuta tuotevastuulain mukaiseen vastuuseen.
 

8. Lidl Plus -asiakkuuden päättäminen

Asiakkaalla on oikeus päättää osallistumisensa koska tahansa syytä ilmoittamatta Lidl Plus -sovelluksessa löytyvän ”poista käyttäjätili” toiminnon kautta. Lidl Stiftungilla on oikeus päättää Lidl Plus -asiakkuus kymmenen (10) päivän irtisanomisajalla, jos asiakas ei noudata näitä osallistumisehtoja tai voimassa olevaa lainsäädäntöä tai muutoin väärinkäyttää tai manipuloi etuohjelmaa tai sovellusta. Asiakkuus voidaan painavasta syystä päättää loppumaan välittömästi. 

9. Osallistumisehtojen muutokset

Lidl Stiftung voi oman harkintansa mukaan muuttaa näitä osallistumisehtoja tässä kappaleessa selostetun mukaisesti. Voimassa oleva versio osallistumisehdoista on aina luettavissa Lidlin verkkosivuilla. Osallistumisehtojen laadinta-ajankohta ilmoitetaan aina ehdoissa.

 

 Voimme milloin tahansa lopettaa, keskeyttää, rajoittaa tai muuttaa Lidl Plus -etuohjelmaa sekä sen ehtoja esim. seuraavista syistä:


-    kaupallisista tai tuotannollisista syistä tai vastaavien olosuhteiden merkittävistä muutoksista;
-    hinnoittelu-, järjestelmä- tai palveluelementtien kehittämiseen tai muuttamiseen liittyvistä syistä;
-    tietosuojan tai tietoturvan kehittämisestä ja suojaamisesta johtuvista syistä sekä lainsäädännön muutoksista tai viranomaisen päätöksestä johtuen.

 

Jos Lidl Stiftung muuttaa Lidl Plus -etuohjelman osallistumisehtoja, Lidl Stiftung ilmoittaa Lidl Plus -asiakkaille tästä ilmoituksella Lidl Plus -sovelluksessa ja pyytää asiakkaita hyväksymään ehdot ennen sovelluksen käytön jatkamista.


Jos asiakas ei hyväksy muutettuja ehtoja, Lidl Stiftungilla on tällöin oikeus päättää Lidl Plus -asiakkuus.

10. Loppumääräykset

Jos näitä osallistumisehtoja koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Asiakas voi aina myös nostaa kanteen ja olla vastaajana oman asuinpaikkansa käräjäoikeudessa.

 

Euroopan komissio tarjoaa verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin osoitteessa http://ec.europa.eu/consumers/odr/, jossa voit halutessasi myös käynnistää riita-asian käsittelyn.

B. Lidl -tilin käyttöehdot

Tammikuu 2021


1.    Soveltamisala ja suhde muihin ehtoihin

 

Näitä osallisitumisehtoja sovelletaan Lidl-tiliin (jäljempänä ”Lidl-tili” tai ”palvelu”). Palvelun tarjoa-ja on Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Saksa  (jäljempänä ”palve-luntarjoaja” tai ”me”), mutta palvelun tuottamiseen osallistuvat myös muut Lidl-yritysryhmän yritykset (yhdessä jäljempänä ”Lidl”). Palvelu mahdollistaa yhdenmukaisen pääsyn Lidl-yritysryhmän moniin verkkopalveluihin (jäljempänä ”verkkopalvelut”). Kyseessä on ns. Single Sign On -palvelu, jonka avulla asiakas voi käyttää Lidl-yritysryhmän sisällä eri yritysten verkko-palveluita (esim. verkkokaupat, varausportaalit yms.) yhdellä kirjautumisella. Lisäksi palvelu tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden antaa lisätietoja itsestään ja kiinnostuksen kohteistaan oman Lidl-tilin tiedoissa. Palveluun sovelletaan näitä käyttöehtoja.

 

Näitä käyttöehtoja ei sovelleta verkkopalveluiden osana erillisiin kolmansien osapuolten kanssa tehtyihin sopimuksiin, esimerkiksi ostoksia tai palveluita hankkiessa. Näihin pätevät kunkin verkkopalvelun omat ehdot (katso yllä A-kohdassa soveltuvat palvelut).

 

2.    Rekisteröityminen ja tili

 

Lidl-tilin käyttö vaatii rekisteröitymistä, jossa asiakkaan tulee luoda salasana Lidl-tilille. Rekisteröityminen on valmis vasta sitten, kun asiakkaan antama matkapuhelinnumero on vahvistettu ja palveluntarjoaja on vahvistanut rekisteröitymisen.

 

Asiakkaan rekisteröitymisen yhteydessä antamien tietojen tulee olla oikein. Kolmansien osapuolten tietojen antaminen on kiellettyä. Jos tiedot myöhemmin muuttuvat, on asiakkaan muu-tettava tilin tiedot oikeiksi ilman aiheetonta viivytystä.

 

Käyttäjätiedot ovat kunkin asiakkaan henkilökohtaisia ja niitä on pidettävä kolmansien osapuolten ulottumattomissa. Jos asiakkaalla on epäilys palvelun luvattomasta käytöstä, hänen tulee ilmoittaa asiasta välittömästi palveluntarjoajalle. Asiakas vastaa luvattomasta kolmannen osapuolen käytöstä, jos asiakas on vastuussa tästä tai ei ole estänyt tätä.

 

Lidl-tilin käyttö laitteella, jonka käyttöjärjestelmänä on Android, on mahdollista vain Google Chrome -selaimella. 

 

3.    Palvelun kohde

 

Lidl-tilin tarkoituksena on yhtenäisen Single Sign On -palvelun tarjoaminen eri Lidl-yritysryhmän verkkopalveluiden käyttöön. Tämä tarkoittaa ennen kaikkea sitä, että luotua Lidl-tiliä voi käyttää kaikkiin verkkopalveluihin ilman, että niihin täytyy rekisteröityä erikseen tai syöttää uudestaan yksityiskohtaisia käyttäjätietoja.

 

Käyttäjätietoja hallinnoidaan keskitetysti Lidl-tilin kautta. Nämä tiedot välitetään erillisten verk-kopalveluiden toteuttamiseksi kullekin palveluntarjoajalle (ks. alla kohta 6).

 

Lisäksi Lidl-tili antaa asiakkaalle mahdollisuuden vastata tiettyihin kysymyksiin itsestään ja kiinnostuksen kohteistaan oman Lidl-tilin ehdotettujen valintojen avulla. Asiakas voi tarkastella ja muuttaa tietoja tai poistaa asiakasprofiilinsa milloin tahansa. Jos asiakas on rekisteröitynyt myös Lidl Stiftungin Lidl Plus -etuohjelmaan, näitä tietoja käytetään Lidl Plus -etuohjelman yhteydessä kohdennettuun markkinointiin. Tarkemmat säännökset löytyvät Lidl Plus -etuohjelman osallistumisehdoista.

 

Lidl-tilin käyttö on maksutonta. Varsinaisten verkkopalveluiden käytöstä voi kuitenkin aiheutua kustannuksia, jotka esitetään palvelun yhteydessä läpinäkyvästi lain edellyttämällä tavalla. Sama koskee myös mahdollisesti palvelun käyttämiseksi edellytettyjä kolmannen osapuolen tarjoamia palveluja, kuten Internet-yhteyttä.

 

4.    Takuu ja vahingonkorvausvastuu

 

Palveluntarjoaja pyrkii siihen, että Lidl-tili on jatkuvasti käytettävissä ja toimisi mahdollisimman virheettömästi ja häiriöttömästi. Teknisistä syistä, kuten konfiguraation muutoksista, huollosta, laitteiden rikkoutumisesta yms. johtuen tätä ei voida aukottomasti taata. Jos palvelu kaatuu, palveluntarjoaja pyrkii palauttamaan palvelun käyttöön mahdollisimman pian. Palveluntarjoaja ei vastaa mistään palvelun puutteellisesta käytettävyydestä aiheutuvista seuraamuksista.

 

Palveluntarjoaja pidättää oikeuden tarjota Lidl-tiliä jatkossa vain rajoitetusti ja/tai erilaisella toimintalaajuudella tai poistaa sen käytöstä kokonaan. Asiakkaalla ei ole oikeutta vaatia tämän (maksuttoman) palvelun (jatkuvaa) käyttöä.

 

Yksittäisten verkkopalveluiden suorittamisesta on vastuussa ainoastaan kukin kolmannen osapuolen palveluntarjoaja. Lidl-tilin palveluntarjoaja ei vastaa näistä mahdollisesti aiheutuvista vaateista. Sama koskee myös muita itsenäisiä kolmansia osapuolia, kuten Internet-palveluntarjoajaa.

 

Palveluntarjoaja ei vastaa järjestelmähäiriöistä tai Lidl-tilin toimintahäiriöistä, häiriöistäverkkopalveluiden saatavuudessa, eikä niiden mahdollisista seurauksista. Palveluntarjoaja ei myöskään vastaa tappioista tai vahingoista, jotka aiheutuvat Lidl-tilin keskeytyksestä, muutoksista, lakkautuksesta tai muista vastaavista tapahtumista. Palveluntarjoaja ei missään olosuhteissa vastaa välillisistä vahingoista.

 

5.    Päättäminen, poistaminen, muuttaminen

 

Sekä palveluntarjoaja että asiakas voivat päättää asiakassuhteen My Lidl -palveluun ilman irtisanomisaikaa. Osana Lidl-tilin hallinnointia, asiakas voi milloin tahansa aloittaa tilin poistamisen.

 

Palveluntarjoajan suorittama asiakassuhteen päättäminen tulee kyseeseen erityisesti silloin, jos asiakas rikkoo näitä käyttöehtoja. Tähän liittyvien seikkojen selvittämiseen saakka asiakkaan käyttäjätiedot voidaan lukita.

 

Palveluntarjoaja pidättää oikeuden muuttaa näitä käyttöehtoja jatkossa. Asiakkaalle ilmoitetaan käyttöehtojen muutoksesta sovelluksessa ja häntä pyydetään hyväksymään uudet ehdot. Edellä mainittu ei koske perustavanlaatuisia muutoksia, kuten esim. maksullisuutta, joka vaatii aina yksiselitteisen suostumuksen. Mikäli asiakas ei hyväksy muutoksia, palveluntarjoajalla on oikeus päättää asiakassuhde.

 

6.    Tietosuoja

 

Henkilötietojasi käsitellään voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Palvelun toteuttamiseksi on välttämätöntä luovuttaa antamiasi tietoja kunkin verkkopalvelun palveluntarjoajalle, jotta nämä voivat tunnistaa käyttäjän ja suorittaa verkkopalvelussa pyydettyjä palveluita (esim. lähettää ja laskuttaa tilattuja tuotteita).

 

Tähän liittyvät yksityiskohdat ovat luettavissa tietosuojaselosteestamme

 

7.    Loppumääräykset

 

Jos näitä osallistumisehtoja koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Asiakas voi aina myös nostaa kanteen oman asuinpaikkansa käräjäoikeudessa.

 

Ladattavat osallistumisehdot