danger
No browser support

No support for your brwoser

Työpaikat
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Haluan työskennellä Lidlissä. Mistä voin saada lisätietoja työnhakuun liittyen?

Lidlissä avoinna olevat työtehtävät löytyvät Avoimet työpaikat -osiosta. Kutakin tehtävää haetaan painamalla työpaikkailmoituksessa olevaa linkkiä ja täyttämällä sähköinen hakulomake.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Voiko opiskelija hakea töihin Lidliin?

Opiskelijat voivat hakea Lidlliin osa-aikatöihin. Lidlissä avoinna olevat osa-aikaiset työtehtävät löytyvät Avoimet työpaikat -osiosta.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
En ole vielä saanut saapumisvahvistusta työhakemukseeni. Mitä voin tehdä?

Saat sähköpostiisi automaattisen saapumisilmoituksen, joka toimii hakemuksen vastaanoton vahvistuksena. Saapumisilmoitus lähetetään hakulomakkeessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Tämän vuoksi on erittäin tärkeää, että kirjoitat sähköpostiosoitteesi huolella.

Mikäli et saa saapumisilmoitusta, pyydämme sinua tarkistamaan sähköpostisi roskapostin ja suodatinasetukset, sillä suodatin saattaa siirtää viestin sinne. Tämä vaikuttaa kaikkiin muihin kyseiseen rekrytointiin liittyviin viesteihin. 

Myymälät
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Voiko myymälöihin soittaa suoraan?

Myymälöihimme ei ole puhelinnumeroita, sillä kaikkien myymälöidemme asiakaspalvelu on keskitetty valtakunnalliseen maksuttomaan asiakaspalvelunumeroomme 0800 0 5435 (avoinna ma – pe klo 9 – 19).

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Minulla hävisi jotain myymälässä tai parkkipaikalla. Mitä voin tehdä?

Voitte tiedustella kadonneita esineitä tai unohtuneita ostoksia henkilökunnalta myymälässä paikan päällä. Tarvittaessa voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Onko kaikissa myymälöissä paistopiste?

Kaikista myymälöistämme löytyy tällä hetkellä paistopiste.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mitkä maksuvälineet käyvät myymälässä?

Käteisen lisäksi voit maksaa kaikissa Lidl -myymälöissä suomalaisilla pankkikorteilla, Debit-korteilla, Visa-, Visa Electron, MasterCard sekä Maestro-korteilla. 

Maksuvälineeksi käy myös Lidl-lahjakortti. Täältä voit tarkistaa lahjakorttisi saldon.

Maksaminen laskulla ei valitettavasti ole mahdollista.

Tuotteet
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Ostamani tuote ei miellyttänytkään minua tai tuote on viallinen. Mitä voin tehdä?

Käyttötavaroillamme on 90 päivän vaihto- ja palautusoikeus kuittia vastaan. Voit palauttaa ostamasi tuotteen mihin tahansa Lidl-myymälään Suomessa ja saat rahasi takaisin. Takuuhuoltoasioissa asiakaspalvelumme ja myymälähenkilökuntamme auttaa mielellään.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Voinko viedä vanhat sähkölaitteet myymälään hävitettäväksi?

Kyllä, Lidl myy sähkö- ja elektroniikkalaitteita ja näin ollen myös vastaanottaa kotitalouksien sähkö- ja elektroniikkalaiteromua.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
En ole tyytyväinen elintarvikkeen laatuun. Voinko palauttaa sen?

Mikäli et ole tyytyväinen ostamaasi elintarviketuotteeseen, voit palauttaa sen lähimpään Lidl-myymälään tuotteen käyttöajan sisällä. Kokonaan käytettyä elintarviketuotetta ei hyvitetä ja palautusoikeus ei koske alkoholi- ja tupakkatuotteita.                                                                                                   

Asiakaspalvelumme auttaa myös mielellään.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Miten voin tehdä ehdotuksia valikoiman suhteen?

Asiakaspalvelumme kirjaa mielellään asiakkaidemme tuotetoiveita ylös oheisen lomakkeen kautta.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Millaiset laatu- ja kestävyystestit on olemassa Lidl-tuotteita varten?

Tutkimme tuotteitamme säännöllisesti varmistaaksemme, että niiden laatu vastaa olemassa olevaa lainsäädäntöä ja  standardeja. Asiakaspalvelumme auttaa myös mielellään tuotelaatuun liittyvissä kysymyksissä.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mistä löydän tietoja tuotteiden ainesosista?

Ainesosatiedot löytyvät tuotteiden pakkauksista. Pesuaineiden ainesosat löydät täältä.

Mainonta
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mitä on hyvä tietää tarjouksistanne?

Käyttötavaroidemme tarjouspäivät ovat kunkin viikon maanantai ja torstai. Viikottaiset ruokatarjouksemme ovat voimassa maanantaista ja torstaista alkaen. Superviikonlopputarjoukset ovat voimassa la-su.*

Valikoimassamme on pitkin vuotta myös erilaisia vaihtuvia teemaruokaviikkoja (Ranska, USA, Aasia, Meksiko, jne.). Pääsiäisenä ja jouluna myynnissä on Deluxe-tuotesarjamme.

Lataa Lidl-sovellus tai tilaa uutiskirjeemme pysyäksesi ajan tasalla tarjouksista.

*Joillakin viikoilla on poikkeuksia tarjouspäivissä ja tarjousten voimassaoloissa.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Miten voin saada mainoslehden postitse?

Asiakaspalvelustamme voit tarkistaa, että kuuluuko osoitteesi jakelualueeseen. Muistathan, että ajankohtaiset tarjoukset löydät täältä.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
En enää halua saada mainoslehteä postilaatikkooni. Mitä minun pitää tehdä?

Esitteen jakelu on osoitteeton, joten yksittäisiä osoitteita ei valitettavasti voida erottaa. Voit kuitenkin laittaa postilaatikkoosi tiedon, jos et halua saada mainoslehteä.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Voinko varata kampanjatarjouksia?

Tuotteiden varaaminen ennen kampanjan aloittamista ei valitettavasti ole mahdollista.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Miten voin selvittää, missä myymälässä kampanjatuote on vielä saatavilla?

Koska kampanjatuotteemme ovat myynnissä vain lyhyen aikaa, emme näe tietoja tarjoustuotteiden varastotilanteesta.

Yhteistyö
Tietosuoja